Πίνακας περιεχομένων:

Πώς υπολογίζετε τη ΔΕΗ;
Πώς υπολογίζετε τη ΔΕΗ;

Βίντεο: Πώς υπολογίζετε τη ΔΕΗ;

Βίντεο: Πώς υπολογίζετε τη ΔΕΗ;
Βίντεο: (2013) Υπολογισμός λογαριασμού ΔΕΗ και κόστους χρήσης ηλεκτρικών συσκευών 2024, Νοέμβριος
Anonim

Πώς να υπολογίσετε τον σωστό προϋπολογισμό διαφήμισης της ΔΕΗ

  1. ΔΕΗ Η διαφήμιση είναι μια από τις σημαντικότερες σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης.
  2. ΔΕΗ Προϋπολογισμός = (Αριθμός πελατών / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Αριθμός πελατών = (Έσοδα / Περίοδος Πωλήσεων) / Μέσο Ποσό Πώλησης.
  4. Αριθμός πελατών = (10.000 / 2) / 1000 = 5 πελάτες.
  5. ΔΕΗ Προϋπολογισμός = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 $.

Άλλωστε πώς μετράτε τη ΔΕΗ;

  1. Εμφανίσεις – Ο αριθμός των φορών που εμφανίστηκε η διαφήμισή σας σε μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης.
  2. Κλικ – Ο αριθμός των φορών που κάποιος έκανε κλικ στις διαφημίσεις σας.
  3. Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) – Το ποσοστό των κλικ διαιρούμενο με τις εμφανίσεις.
  4. Κόστος – Το συνολικό κόστος για όλα τα κλικ.

Μπορεί επίσης να ρωτήσει κανείς, πόσα πρέπει να ξοδέψω σε μια καμπάνια της ΔΕΗ; Γενικά μιλώντας, πόσο θα έπρεπε περάσετε στο Google Ads ποικίλλει πολύ. Μπορείς περάσετε μόλις 50 $ το μήνα ή πάνω από 10.000 $ ή περισσότερο. Πόσο καταλήγεις δαπάνες εξαρτάται από τους στόχους πωλήσεών σας, το πόσο μεγάλη γεωγραφική περιοχή στοχεύετε, τον όγκο αναζητήσεων και την ανταγωνιστικότητα του κλάδου.

τι είναι ένα καλό ROI για τη ΔΕΗ;

Για παράδειγμα, εάν είχατε κέρδος από τις διαφημίσεις σας 100 $ και χρησιμοποιούσατε τη PPC σας για 50 $, ο τύπος σας θα ήταν (100-50)/50. Αυτό προκύπτει ότι είναι 1, το οποίο, όταν πολλαπλασιαστεί με το 100, είναι το ποσοστό απόδοσης επένδυσης: 100%. Αν αντ 'αυτού κερδίσατε $200 σε κέρδη από τις ίδιες διαφημίσεις, 200-50=150, 150/50=3, για 300% ROI.

Τι είναι οι μετρήσεις της ΔΕΗ;

Τα 9 πιο σημαντικά PPC Metrics Κλικ: Ο αριθμός των φορών που γίνεται κλικ σε μια πληρωμένη διαφήμιση. Κόστος ανά κλικ: Το μέσο ποσό που δαπανάται ανά κλικ. Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR): Πόσο συχνά γίνεται κλικ στη διαφήμισή σας αφού προβληθεί. Δείκτης ποιότητας: Η μέτρηση της Google για την ποιότητα και τη συνάφεια των διαφημίσεων, των λέξεων-κλειδιών και των σελίδων προορισμού σας.

Συνιστάται: